tirsdag den 15. november 2011

Kommentarfelt på timeudtræk

På opfordring fra TimeRegistrering.dk's brugere, er kommentarfeltet på den enkelte timeregistrering nu tilgængelig i timeudtrækkene. Det gælder kun de detaljerede timeudtræk, som både ses på skærm udtræk, Excel udtræk og PDF udtræk.
Vi opfordrer alle TimeRegistrering's brugere til at komme med inputs, så vi hele tiden kan forbedre produktet, og gøre det så effektivt og funktionelt for alle.

Mvh teamet bag TimeRegistrering.dk

torsdag den 11. august 2011

TimeRegistrering nr. 15.000 i år!

1. november rundede TimeRegistrering.dk's brugere timeregistrering nr. 15.000 i 2011. Det er vi naturligvis stolte af, og alt tyder på at dette tal vil blive tredoblet inden udgangen af 2011. TimeRegistrering.dk har kapacitet til meget mere, og derfor udvider vi med et kørselsmodul, som inden længe vil blive præsenteret på TimeRegistrering.dk's forside. Tak til alle vores brugere for den gode og konstruktive feedback som kun har hjulpet os alle til et bedre produkt. ;-)

Mvh teamet bag TimeRegistrering.dk

fredag den 6. maj 2011

TimeRegistrering.dk i MesterTidende


I april måned var TimeRegistrering.dk's system i avisen Mestertidende, som er Danmarks største entreprenør- og håndværkeravis. Overskriften lød "Fra sur pligt til stor gevinst". Avisen lagde vægt på mange af de ting vi oplever at vores brugere også har succes med. Her kan nævnes at det kun tager 30 sekunder at registrere timer, og dermed frigiver det tid til kunder og medarbejdere. Vores produkt er enkelt og med en gennemskuelig pris, som hænger fint sammen med vores motto "Keep it simple". Vi håber artiklen kan være med til at fortælle, at vores system er henvendt alle med en mobiltelefon på lommen med behov for at registrere timer.

Mvh
Udviklerne bag TimeRegistrering.dk

mandag den 24. januar 2011

Nye funktionaliteter på TimeRegistrering.dk

Vi har netop udviklet og implementeret to nye funktinaliteter på TimeRegistrering.dk's administratormodul.

1. Brugerrettigheder
Administrator kan nu tildele brugerrettigheder på virksomhedens sager. Denne funktionalitet anvendes hvis virksomhedens administrator ikke ønsker at en bruger/brugere skal se bestemte sager. Brugerrettigheder kan tildeles efter virksomhedens behov. Fortages enten på brugerniveau under "Brugere > Rediger bruger > Rettigheder" eller på sagsniveau under "Sager > Opdater sag > Rettigheder".

2. Valg af tidstyper
Administrator kan nu tilvælge forskellige tidstyper til timeregistreringen alt efter behov. De forskellige tidstyper som kan tilvælges er "Overtid, Rejsetid, 50% overtid, 100% overtid". Tidstyper kan tilvælges under "Kontrolpanel > Generelle indstillinger".

Er der ønsker til nye smarte funktionaliteter er vi meget åbne over for inputs til forbedringer.

Mvh
Udviklerne bag TimeRegistrering.dk

lørdag den 20. november 2010

TimeRegistrering.dk i Licitation

TimeRegistrering.dk var omtalt med notits og billede på byggeriets dagblad Licitationen's internetside i torsdags (18-11-2010) under overskriften 'Håndværkertimer direkte fra iPhone'. De skrev bl.a.: 'TimeRegistrering.dk kan nok desværre ikke gøre timeregistrering direkte sjov, men svendene husker registreringen'. Notitsen fortæller desuden, at mester nu får faktureret alle timer, samtidig med at han sparer mange timer om måneden på administration. Super lækker omtale i et meget relevant fagblad. Det er vi glade for.

torsdag den 4. november 2010

TimeRegistrering.dk i Børsen

Torsdag den 4. november 2010 bragte Børsen en artikel om TimeRegistrering.dk i forbindelse med MediaPlanets indstik "Forskning og innovation - Nr.2 Nov.'10". Vi er jo selvfølgelig enormt stolte over, at Børsen valgte at fokusere på netop TimeRegistrering.dk i deres fokus på produkter og services, som anvender en af de nyeste it trends "cloud computing". "Cloud computing" betyder helt overordnet, at alt foregår online via internettet - altså ude i skyen. Dette er en stor fordel for brugerne, blandt andet fordi man ikke skal downloade, installere og betale for dyre programmer for at operere, man har altid nyest opdaterede version, og desuden skal du ikke selv sørge for backup og lagring af data.

TimeRegistrering.dk giver netop brugerne disse fordele, idet vores værktøj er 100 % internetbaseret. Se mere om vores øvrige fordele på TimeRegistrering.dk

Børsen/MediaPlanet skrev:

Behov skabte applikation:

Timeregistrering.dk er et godt eksempel på, hvordan en lille virksomhed har løst en konkret udfordring ved hjælp af it-teknologi leveret over internettet, fortæller Camilla Grynnerup Fisker. Det er historien om en lille tømrervirksomhed, der endte med at være involveret i udviklingen af en applikation på nettet, der i dag kan bruges af andre mindre virksomheder med samme udfordringer og behov.

Mikkel Nygaard Hansen, udvikler hos timeregistrering.d, fortæller, at ideen opstod ud fra et konkret behov i hans fars tømrervirksomhed med seks-syv ansatte, der skulle registrere arbejdstimer enkelt og hurtigt, når de var ude på en opgave.

"Det skulle være et program, der virkede via internettet, således at man nemt og via både computer eller mobiltelefon kunne registrere sine timer på stedet, og uden nødvendigvis at noget særligt kendskab til computere og it."

Den løbende udvikling foregik i samspil med de ansatte i firmaet, så der hele tiden blev udviklet på programmet i forhold til de konkrete problemer, der opstod. Selve løsningen udbydes af et dansk firma, men kører på internationale servere, hvor der dagligt bliver taget backup, så man i værste tilfælde kun mister én dags registreringer.

[Gengivet med tilladelse af MediaPlanet og Jens Kisker]

lørdag den 9. oktober 2010

Lancering af nyt site

Velkommen til TimeRegistrering.dks blog. Vi er nu millimeter fra at lancere vores nye banebrydende produkt på vores site: www.TimeRegistrering.dk. Vi arbejder i døgndrift for at være endeligt klar den 15. oktober 2010.

Vi har igennem det sidste lange stykke tid arbejdet intensivt på at skabe et helt enkelt onlineværktøj til registrering af din virksomheds timeforbrug via mobiltelefon og computer. Al fokus har været på simplicitet og brugervenlighed. Det er vores mål, at produktet skal være intuitivt og lige til at gå til for alle, der mangler et værktøj til timeregistrering i deres virksomhed.

Vores ambition med TimeRegistrering er at lette den administrative og tidsmæssige byrde, som tidsregistrering er i mange virksomheder. Særligt i virksomheder hvor medarbejderne er på farten hele dagen, kan det spare mange værdifulde timer at registrere timer via mobiltelefonen.

Du kan allerede nu prøve en demo af systemet på vores site, eller tilmelde dig som bruger og få de første op til 2 måneder gratis.

Vi håber, at din virksomhed bliver ligeså hooked som vores øvrige kunder.

De bedste hilsner fra teamet bag TimeRegistrering.dk